felmeddelande kommer upp?

Olympus

Trådstartare
När jag är inne på internet så kommer det upp ett felmeddelande där man kan klicka på "skicka felrapport" eller "skicka inte" Om sen stängs internet ner. Det är skitstörrande eftersom det kan komma upp när som helst och då avbrytts ju allt som jag håller på med.
När jag klickade på ngn hjälpkanpp som kom upp så stod det att jag skulle göra en uppdatering och det gjorde jag och då funkade allt ett bra tag men sedan kom meddelandet upp igen.
Ngn som vet vad det är för fel och vad jag ska göra?

Sv: felmeddelande kommer upp?

Vilken webläsare använder du?
Har du märkt om det är någon speciell sida som orsakar krashen?

Sv: felmeddelande kommer upp?

Internet Explorer och felmeddelande kan komma upp på vilken sida som helst.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 410
Senast: Kajsalisa
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 158
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
732
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 134
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka