JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Fem knivmän gick till attack mot häst
(Aftonbladet)
Fem knivmän gick till attack mot en häst i en hage vid Sundbyholmstravet.
Hästens bakben skars upp och gärningsmännen flydde i bil.
– Det utreds som djurplågeri, säger Tommy Rengman på Eskilstunapolisen.
http://www.aftonbladet.se/trav365/article4371712.ab
Moderator
Hästnyheter
Härvan med de beskjutna travhästarna hos amatörtränaren Micael Broberg växer.
Fyra av fem hästar i hagen har blivit utsatta för...
Hästnyheter
(Aftonbladet) Jägersro-amatören Emma Bjerkås lastade två hästar och gjorde resan från Malmö till Stockholm. Hur det gick på Solvalla...
Hästnyheter
(Aftonbladet) För tio år sedan tävlade han på V75. På ålderns höst får han inte ha maten ifred. Argsinta älgar bryter sig in och snor...
Hästnyheter
(Aftonbladet) slog och piska häst Nu utreds fallet Ett fall av misstänkt djurplågeri utreds på travbanan i Årjäng. Enligt minst ett...
Annonsera Mera VIII
Gnägg Men fy så irriterande. Tackar för infin, jag ska lägga ut en häst där snart , måste komma ihåg att skriva allt med bokstäver.
Shaggy
8 minuter sedan
Fälttävlans-tråden 2025
Fälttävlan Jag tävlade dressyr igår för första gången på 20 år! 😃Tävlade ponny några få gånger för 20 år sen och sista tävlingen var verkligen...
Gilette
8 minuter sedan
Svar: 87
Visningar: 3 786
Grenar
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Jag tävlade dressyr igår för första gången på 20 år! 😃 Tävlade ponny några få gånger för 20 år sen och sista tävlingen var verkligen...
Gilette
23 minuter sedan
Svar: 1 437
Visningar: 111 879
Grenar