JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Fem SM-guld till Gneisti i Strömsholm
Moderator
Hästnyheter
(Hallandsposten)
Förra helgens voltige-SM var Matilda Lundhs första. Ändå gick det strålande bra. I de individuella tävlingarna kom hon...
Hästnyheter
(Värmlands Folkblad)
Ridsport I fjol siktade de på medalj men fick nöja sig med en sjätteplats. Nu hoppas Trossnäs tjejlag nå hela...
Hästnyheter
(LTZ)
Ännu en ryttare vars häst fastnade i dopningskontrollerna i OS i Hongkong i somras, har nu fått sin dom via FEI, det...
Hästnyheter
(LTZ)
Commander Crowe är tillbaka som en vinnare igen. Efter att ha fått segerraden bruten efter 23 raka segrar i SM senast tog den...
Dalmatiner
Hundavel & Ras Det har funnits två Dalmatiner i min direkta närhet. Båda jagade. En fällande och dödade ett vuxet rådjur :(
Och båda var allergiska.
Fetaost
19 minuter sedan
Svar: 11
Visningar: 328
Hund
Vad har ni för klösträd?
Övr. Katt Klösträdet i vardagsrummet är snart tio år gammalt och börjar bli ganska slitet. Nu kikar jag på ett nytt klösträd, men känner att jag...
Caoimhe
53 minuter sedan
Svar: 0
Visningar: 22
Katt
Leverera valp vid 12 veckor?
Övr. Hund @Tajger
Ja, exportvalpar brukar ju alltid vara dyrare. Då är det ju vanligt att man betalar en typ boarding-avgift.
Men jag tänker mer...
AraSlei
Idag kl 11:08
Svar: 23
Visningar: 1 441
Hund