Festpyssel

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 062

Mirre

Trådstartare
Japp vi ska ha lite namngivningfest tänkte vi.

(mest för att jag är så pyssel och baksugen :P )

Men vill ha lite tips och bilder på kul pyssel.
Inbjudningskort, bordsdekoration osv.
Det blir litet och enkelt men vill ändå göra det fint :)

Sv: Festpyssel

oj de finns massor med kul man kan göra,
Gå ut och hitta någorlunda raka grenar mitt förslag är något i stil med energiskogens träslag (dom är ganska raka)
Sen klipper du till i lagom längd och knyter dom brdvidvarandra och knyter de runt en ljuslykta eller så gör du bordstabletter som du dukar fram tallrikar osv på.

du kan använda hushållsrullar eller toarullar (Den hårda kartongen i mitten av dom) till o göra supersöta bordsplacerings/servettringar!
lite spetstyg något fint bokmärke eller annat roligt och klistra fast i lagom stora bitar av hushållsrullen;)

har massor med tips att komma med men jag hinner inte skriva allt nu återkommer inom kort! :love: kan fixa bilder också på vissa saker om du vill de!

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag... 2
Svar
28
· Visningar
909
Senast: Trott
·
Fritid Jag är egentligen en lantis. Gillar inte städer, har historiskt sett varit rätt ”kulturellt ointresserad” och känner mig jättebortkommen... 2
Svar
28
· Visningar
1 003
Senast: Kirre
·
Fritid Insåg imorse när hösten/vinterns första snö kom att jag behöver en ny vintergarderob som både klarar hundpromenaden men också håller mig...
Svar
1
· Visningar
366
Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
891
Senast: Raderad medlem 142658
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka