Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vad tycker ni om fibergi? Själv tycker jag att det verkar vara nåt som "blir över" och sen kstas det ner i samma påse. Lite halm, lite havre osv. Låter ju inte så gott... Själv ger jag Hestekraft, och tycker det verkar vara ett väldigt bra foder (gott, är det också! ), finns det någon av annan åsikt? Vilket muslifoder skulle ni rekommendera och varför?
Själv var jag väldigt intresserad av hestekraft i början,men eftersom det inte fanns nån återförsäljare i länet,så det blev eggersmanns müsli istället. Och jag är supersuperNÖJD med detta foder!
Det är inge fel med hestekraft,men jag har ingen anledning att byta över till hestekraft. De är lika bra,men jag har en återförsäljare som inte bor så låååångt ifrån mej!
Dessutom har dom väldigt olika sorter som man kan välja vilket som passar hästen bäst efter hull,temperament,osv.
Foder & Strö
Hej!
Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅
Jag vill vara tydlig från början med...
Foder & Strö
Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...