JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Fina svenska knabstrupperhingstar
Moderator
Hästnyheter
Torpalyckans Powerpoint heter den 3-åriga new foresthingst som kunde godkännas vid årets avelsvärdering. Jämna och goda resultat gjorde...
Hästnyheter
Samarbete har gett vind i seglen för haflingerrasen. Det visade inte minst helgens stora haflingerhelg med rekordfina hästar där...
Hästnyheter
På unghäst-VM i holländska Ermelo är det dags för 6- och 7-åriga stjärnor att glänsa. För svensk del kämpar fyra ekipage om...
Hästnyheter
Svenska Ridsportförbundets ungponnydressyr 2016 arrangeras av Dagstorps RF i samband med årets ponny-SM i dressyr. Tre vinnare har...
Svensk Politik 4
Samhälle Tycker att det är ett stort problem. På lägre nivå så förekommer det ju ibland personer som arbetar för lobbyistföretag samtidigt som de...
EmmaBovary
1 minut sedan
Jobba som veterinär
Skola & Jobb Jag häpnar också lite över lönerna. Min man är civil ing och tjänar en bra bit under lite av det som redovisats här men har ändå en...
Blyger
24 minuter sedan
12 kvm utbyggnad?
Hemmet Mycket möjligt att jag är optimistisk :rofl:
Vår renovering just nu; rum ca 16 m2. Ägnat kanske en dag åt att riva (tapeter, el...
Blyger
26 minuter sedan
Bästa fysiska ridsportbutiken?
Utrustning Jag tycker att Strömsholms sadelmakeri är en trevlig butik att besöka. Har iofs inte besökt butiken på något år.
/Lizzie
lizzie
2 minuter sedan
Chat GPT
Gnägg Jag använder en del olika GAI till olika saker. Främst ChatGPT till text men jag tycker det är lite roligt att jämföra olika ibland med...
crazyrabbitlady
53 minuter sedan