JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Finalhoppning ska undvika fjolårets strul
Fjolårets tävling fick ett kaotiskt slut där en vinnare blev tre. Det ska undvikas i år när Vingåkers ryttarförening återgår till det gamla konceptet för Guldsporrarna. ...
[prbreak][/prbreak]
Källa / Läs mer:
http://kkuriren.se/sport/1.3986875
Moderator
Dagbok
Jag behöver skriva av mig om en situation som orsakat väldigt mycket ångest och frustration hos mig på senaste. Det kommer att bli...
3
4
5
Hästnyheter
2015 stod de på ruinens brant. Tre år senare har nu Motalaortens ryttarförening betalat hela skulden till Motala kommun och är nu helt...
Hästnyheter
Simone Andersen, RoK Sporren, fick en fin start på säsongen.
Tillsammans med Chocolatte blev det en slutlig tredjeplats i tävlingarna i...
Hästnyheter
Fjolårets upplaga av Sto-EM bjöd på en minnesvärd duell mellan Some Summit och Anna Mix. Den senare gick segrande ur den striden, men i...
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter På väg mot Örebro igen
Lämna tillbaka utrustning och få besked hoppas jag
Avskyr när jag får tid mitt på dagen för då måste jag vara...
Tassetassen
1 minut sedan
Svar: 628
Visningar: 17 966
Allmänt
Eurovision 2025
Kultur Det finns de som säger att det går att rösta så att det ser ut som att man befinner sig i ett annat land än man faktiskt gör. T.ex. VPN...
Lingon
2 minuter sedan
Svar: 1 062
Visningar: 23 716
Allmänt
Dejt
Relationer Jag vet att jag är tjatig... men @parellikuskens briljanta komponerande hade platsat här...
athena_arabians
6 minuter sedan