Finns detta i brunt någonstans?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Havregryn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 871
H

Havregryn

*grr* så arg! Alla snygga träns finns bara i svart. Vart finns ungefär ett liknande sånt här träns med liknande pannband i BRUNT! priset har ingen betydelse, ska ha ett sånt..

internet shoppar?? svenska tack!!
D4210.JPG

Sv: Finns detta i brunt någonstans?

Eller så gör du bara så att du köper ett brunt träns och sen köper du ett pannband till som du vill ha,........ Mkt billigare...
Kolla på Sthlm & GBG horse show, där hittar man ju fina märkesträns billigt och alla möjliga pannband.

Mwn det är ju som de, hittar inte heller ett brunt pannband med pärlor på, som inte är mässing.. *sucka*.. men ta i alla fall..

ska kika i stockholm nu till jul...

Med pärlor har jag faktiskt inte heller sett nån gång... Annars har jag hört om nån i Umeå el liknande som fixar till träns och pannband hur man vill ha dom?
Vet inte vem det var, men det var nån här på Buke...

Jag håller med. Köpt ett vanligt brunt träns och köp till ett pannband alt. beställ ett specialsytt efter dina önskemål, hos en sadelmakare.

Det du kan göra är också och kolla med din ridsporbutik om de inte kan ta hem något träns åt dig. Det brukar de kunna ordna relativt lätt. Någonstanns borde det ju det finnas ett brunt träns i stället för svart.

Köp ett vanligt brunt träns som alla säger, sen köper du pannbandet löst.
Hööks har väl ett sånt som går att få i brunt? Fast det har ju flera "diamanter".
Annars har säkert Skara hästsport något träns eftersom de har massa pannband som man kan få i brunt... Maila eller ring å hör med de.

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
447
Senast: Emuliiaa
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 089
Senast: ildiko
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 203
Senast: super
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 440

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka