Finska Proppar, var?

Emmahpemma

Trådstartare
ja på hippos.fi men sen då?
Hur hittar jag propparna på deras mystiska sida..?

Jag skäms över att behöva fråga, jag snackade finska lika bra som svenska då jag var liten....:crazy:

Sv: Finska Proppar, var?

hha satt också och kluarade med det förra vekcan då jag skulle kolla prispengarna i loppet vi ska anmäla till men hittade ingenting haha. cheftn sköter det där

Försökte jag med, trodde jag kunde finska men fattade absolut ingenting :D

var ska ni starta? och veeem. ska till tone under midnight cup själv. :)

undrar om frågan egentligen var riktad till mej... menmen, jag kollar iallafall efter proppar då jag vill kvala en häst i slutet på sommaren. :p

Jag hittade propparna som en pdf-fil, kilpailukutsut under raviurheilu. Hittade däremot inget om kvallopp där men orkade inte läsa alls. Det har tydligen kommit nya bestämmelser om bla voltstart och när de får starta. Men jag läste inte så noga och orkade inte sätta mig in i det.

varför kvalar du inte i sverige?

jo det var till dig frågan var :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 999
Senast: Maniac123
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 405
Senast: Enya
·
Träning Min häst har börjat te sig lite konstigt vid varje ridpass, han skrittas igång ordentligt, brukar skritta ut grusvägen en bit och... 2
Svar
33
· Visningar
2 560
Senast: Idaw83
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
672
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Stora shoppingtråden III