Bukefalos 28 år!

Finskatalande?

Cleese

Trådstartare
Hallå!
Jag försökte hitta de finska distansritterna för 2008, men min brist på finska språkkunskaper satte stopp för det. Finns det någon finsktalande som kan luska ut vilka tävlingar som hålls i Finland i år?
Finska ridsportförbundet finns här: http://www.ratsastus.fi
(Den svenska och engelska översättningen av sidan gäller i princip bara fakta om själva förbundet.)
 
Sv: Finskatalande?

Rubrikerna ovanför varje stycke - är det tävlingsorterna?
(Finska är ett stökigt språk - man kan ju inte ens gissa...) :crazy:
 
Sv: Finskatalande?

Inte för jag kan finska men Tammikuu, Helmikuu, Maaliskuu, osv är månaderna Januari, februari, mars osv.
// Linda
 
Sv: Finskatalande?

Det är månaderna som mahlmt skriver.

Du ser ju vilken slags tävling det är genom att de skriver ut hur många km det är. Där det inte står någon km angivet så är det träning det handlar om.

Och det här NBC 2008 FEI*** 120 km vet du säkert bättre än jag vad det står för :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Ja som topic lyder. Jag har haft det här problemet länge och tänkte be om tips för vilka schampon som funkar för just er (kanske något...
2
Svar
32
· Visningar
5 068
Senast: a1agnlju
·
Hundavel & Ras Akita Inu 6 attacker. Dogo Argentinom 6 attacker. Dogs Canario 6 attacker. Amstaff 37 attacker. Schäfer 6 attacker. Rottweiler 24...
2
Svar
28
· Visningar
3 877
Senast: Raderad medlem 94602
·
Ekonomi & Juridik Hej Jag har studsat över flera annons senaste tiden som är på väldigt dårligt engelska, och sen från ofta konstiga herr namn som "Evan"...
Svar
5
· Visningar
1 565
Senast: Loons
·
Western Hej! Jag är ny på detta med western, men skulle nu vilja införskaffa mig en westernsadel. Jag är ganska så haj på det hur en...
Svar
4
· Visningar
2 307
Senast: 4BarsRR
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp