Fint svettäcke med hals!

Trocadero_lover

Trådstartare
Skulle behöva ett snygg svettäcke i något varmt material typ fleece.
Det ska gå ända upp till öronen och alltså täcka hela halsen, någon som vet någon fint och bra? Viktigt med bra passform och god kvalité!

Sv: Fint svettäcke med hals!

Exclusive har ett bra.
Det jag köpte har dock hästen vuxit ur =)

Nått att tänka på där är bara att dem är mindre i storlekarna och inte direkt till de grövre hästarna...!

Mias, Equiline, z-täcket, har alla fleece eller ylletäcken i god kvalitet,passform och med hel hals.

Annars kan jag rekommendera Bucas svettäcken med hals. Särskilt om man tränat och ska transportera pållen efteråt:)

Min häst är ett nätt typ, hon drar 155cm på täcken så då borde inte vara några problem?:)

Var kan man köpa mias med hals? Equiline med hals? Har inte sett det nånstans nämligen. Z-täcket, hur är dem med servicen? Vet att jag mailade för ett tag sen men ingen svarade på det... hmm.

Bucas känns inte så varmt? Ganska frusen dam så hon behöver något varmt :)

De flesta affärer som är återförsäljare för equiline och mias kan ta hem fleece eller ylletäcken med hals:) Dock vet jag inte leveranstiden. Kan PM några länkar om du vill!

Z-täcket tycker jag brukar vara snabba med leverans, men det beror ju helt på om du kan tänka dig att köpa av de täckena som redan finns uppsydda eller om du vill ha "dina egna" färger. Det bästa är att ringa dem om du inte bor i närheten så du kan titta förbi deras shop:)

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 528
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
1 218
Senast: MiniLi
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna... 2
Svar
23
· Visningar
2 673
Senast: Stergo
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
9 220
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Hönstråden II
  • Senast tagna bilden XVI