FIPO som talbok

• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare viljan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 809
V

viljan

Är det någon som vet om Fipot finns som talbok. Jag har viss lässvårighet och speciellt när det blir så mycket text som ska plöjas igenom.

Sv: FIPO som talbok

Oj, nej jag har aldrig hört talas om det.
Finns det ingen annan snäll människa som kan läsa för dej?

/Malin

Jag får väl tvinga min stackars make som är totalt ointresserad av hästar ;) :D

Det är ju inte förrän till våren jag hoppas kunna göra debut så jag har vintern på mig att försöka läsa själv så gott det går.

Men tack iaf :)

Annars kan du ju gå en domarsekreterarkurs för där går man igenom FIPO. Jag var på en i vintras för Anne Fornstedt, det var superbra och hon förklarade en massa bra om reglerna och allt som står i FIPO

Åååh, tack för tipset. Det ska jag verkligen göra :)

Liknande trådar

Hästvård Jag skall hålla mig kortfattad och tar gärna emot erfarenheter av er som har haft unga unghästar med svullnad. Mitt sex månader gamla... 2 3
Svar
54
· Visningar
5 320
Senast: MayGrace
·
Hundhälsa Börjar känna mig lätt desperat så letar erfarenheter om det finns några. Har en 1 årig hanhund av aktiv sällskapsras. Han har till och...
Svar
16
· Visningar
1 753
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
718
Senast: cowgirl81
·
IT & mobiler Mitt bibliotek har gått över till libby och jag fattar verkligen inte var jag ska trycka eller göra inställningar för att kunna ladda...
Svar
0
· Visningar
186

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Besiktning nödvändig?
  • Hingstvalsfunderingar 2025
  • Dressyrsnack nummer 18
Tillbaka