K

Kolsyrad

Köpte en dator med firewire utag, dell dator...

Och nu när jag vill använda det med kameran som också har firewire utag så finns det inget sånt uttag, kan dom ha olika utseenden
:crazy: :crazy:

Hjälp kan nån lägga in bilder på hur firewire uttagen ser ut
 
Sv: Firewire

finns oliak kontakter emedan det fortfarande är firewire. vanliga är en kvadrat med "en triangel på ena kortsidan", men sen finns det små "tetrisbit formade" kontakter också, sk mini-firewire eller vad de kallas.
knata ner på clas ohlsson i boden och se efter om de har en adapter.

här finns bilder på de 3 olika kontakttyperna, http://en.wikipedia.org/wiki/Firewire
 
Sv: Firewire

Åhå var det så enkelt, trode det var fel på datorn:)

Sen finns inte clas ohlssons i boden ;)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 481
Senast: Avalbane
·
Juridik & Ekonomi Jag skulle beställa från en hemsida jag beställt flera gånger ifrån. Lägger in mitt kortnummer och sånt, kommer vidare till att godkänna...
2
Svar
26
· Visningar
1 031
Senast: Hazel
·
Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
9 965
Senast: Sel
·
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
837
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp