Fiskluktande hund!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Tofflan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 663
T

Tofflan

Hjälp! Vovven har varit ute och rullat sej i fiskrens och han stinker verkligen. :crazy:
Jag har badat honom med schampoo 2 gånger men det verkar bara lukta värre!
Vad kan man göra? Hela huset och alla möbler börjar anta en härlig fiskdoft...

Sv: Fiskluktande hund!

Har du tvättat huvudet ? ;)...Där brukar doften sitta som mest. Oftas aktar man sig ju lite att schamponera huvudet osv..för att inte få vatten/shampo i öron/ögon..I vart fall gör jag så...Men fiskrullning har jag vart med om på en New Founland. Den var man tvungen shamponera på vart enda mm av hunden..MEST i huvudregionen...tror 2-3 ggr innan doften försvann.

Sv: Fiskluktande hund!

Japp har schamponerat in huvudet också, så noga det gick iallafall.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 564
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 927
Senast: Nota
·
Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
9
· Visningar
842
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 989
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Dejting
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur