Fleecelindor...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Naggur
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 883
N

Naggur

Förslag på fleecelindor med kvalité tack!

Gärna bilder! färggranna förslag mottages varmt=)

Helst ska det vara sånna som man trär kardborren genom en "metallögla" eller vad man nu ska säga. hoppas ni fattar vad jag menar... Den mjuka kardborren sitter närmast lindan och så e den hårda kardborren påsydd på den så drar man igenom öglan och tllbaka och fäster=) hehe bra beskrivning.

Bara fråga om ni inte fattar=)

Sv: Fleecelindor...

Har inte sett sånt knäppe på andra än elastiska lindor. Men Eskadron är nog de bästa fleecelindor jag har provat, finns i ponny och hästlängd :)

de har iofs inte sån knäppning men mia´s lindor e bäst. finns i färggranna färger också

svarar båda. okej, svägerskan har sånt knäppe på några hon har, har ingen aning om vad det är för märke. men skitsamma, huvudsaken att de e bra kvalité. BILDER!

equalitylines, Eskadron eller Bucas, det är kvalite i mina ögon, sen ska dom helst ha plast spänne tycker jag, känns som att det sitter bättre och är lite rejälare. :)

a jag vet vad du menar. eskadronmärket i tp mjukplast sitter fastsytt på kardborren? Har kollat på sånna...

sämst kvalitet tycker jag :(
Mina kardborrar e typ helt avskavda... å de är inte SÅ mkt tvättade... tvättar dessutom alltid med kardborren mot varandra...

mina bästa är från Harrolds i London :D
inte var de speciellt dyra heller :p :love:

va inne på bucas hemsida men dom hade inga lindor...???

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka