fleecetäcke med gömd gjord

FadeAway

Trådstartare
Finns det. Har ett som jag fick med hästen när jag köpte honom. Och har spanat sen dess det vill säga 4 år :p

Sv: fleecetäcke med gömd gjord

Om du menar ett sånt täcke där det är "hål" nertill som man drar en gjord igenom så har jag sett det för inte så länge en...

Kostade runt 600kr tror jag...

//Lillan

nej inte alls gjorden är sydd på insidan bara och är ingen kryssgjord utan enkel. Ser mycket snyggare ut än kryssgjordar eller med resårgjord :love:

jag har ett brunt fleecetäcke med gömd gjord... det är jättefint men jag kommer tyvärr inte ihåg vilket märke det är men jag ska kolla upp det... det enda är att det var ett rätt fint täcke och det betyder ju att det blev lite dyrt... men, men...

mitt nuvarande är ett tre hästar om jag inte missminner mig har ingen aning om vad det ligger på då jag fick med det med hästen :p

Kan det vara så att det är Sverigetäcket som har sånna i oljetäcken?
Vill gärna se bild på ett sånnt så jag inte ljuger

Rambo Cotton Cooler men det är som sagt inte fleece.
Kan ni sluta förstöra för mig nu? :p

Åh vad bra! Har det en gjord? Trodde jag faktiskt inte, det syns ju inte (fast det är ju meningen). Jag som hade planer på att köpa ett sånt på Eurohorse (alt. från Strömsbergs) Nu är jag nästan säker på att det blir så också! :)

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
443
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
870
Senast: Lisen82
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Shixle
·
Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
454
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka