fleecetäcke med gömd gjord

Sv: fleecetäcke med gömd gjord

Mark Todd (http://www.marktodd.net) har. Snyggt och tjock fleece med en dold, fastsydd resårgjord. Det var för dyrt för mig när jag kikade på det hos Kings i Kalmar för ett par år sedan. www.ryttare.com sålde MT förut, men verkar inte göra det nu. Tror jag har sett MT hos t ex Tre Hästar, Charlies (Jönköping) och Vapencentralen (Kalmar), men vet inte om de har fleecetäcket.
mt3348p.jpg

Horseguard har gjort sådana. Köpte ett plommonfärgat för 2 år sedan och ett brunt förra året. Gjorden är "gömd" under täcket.. Tror dom är blå i år..?

Pja, enligt horseware själva har deras original fleece, supreme fleece och velour fleece dolda gjordar.

Dom hade inte det när jag var o tittade, iofs kollade jag på höstens grejjer, kan ju bero på det.

Jag hade ett HW fleecetäcke med helhals som hade en gjord på insidan. Men den satt så konstigt så jag fattade aldrig hur det va meningen att den skulle sitta:p

Deras utan helhals har säkert också gjorden innanför..

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
443
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
870
Senast: Lisen82
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Shixle
·
Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
454
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka