Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det prestigefyllda Ajax-stipendiet på 200 000 kronor ska som vanligt delas ut under Falsterbo Horse Show. Ansökningstiden startade för en knapp månad sedan och nu efterlyser Ulla Håkanson fler ansökningar från lovande hopp- och dressyrryttare. ...
[prbreak][/prbreak]
Källa / Läs mer: http://www.tidningenridsport.se/Tavling/Sportnytt/2016/4/Fler-Ajax-ansokningar-efterlyses/
Hästnyheter
Än en gång ska tre unga ryttare få 200 000 kronor vardera genom Ulla Håkansons Ajax-stipendium. I dag öppnar ansökningstiden inför årets...
Trädgård & Växter Jag ska göra en perennrabatt runt en sten. Soligt läge, zon 5. Har hittills köpt iris 'loop de loop', aklejamixen på bilden och rysk...
Hundavel & Ras Är olika på olika individer, han har mycket jakt i sig, men hade iofs ingen möjlighet att träna på att ha honom lös när han var valp. Då...
Hundavel & Ras Jag köpte en mobiltelefon förra året. Jag är ganska datorkunnig men har varit lat när det kommer till mobiltelefoner. Köpte en iPhone...