Flyinge,Plönninge,Bollerup,Ingelstorp!

Sv: Flyinge,Plönninge,Bollerup,Ingelstorp!

Hahaha joo tr¨den är ju rätt gammal..
FÅr man fråga var Vita till slut gick någonstans? ;D
 
Sv: Flyinge,Plönninge,Bollerup,Ingelstorp!

Och jag blev förvånad att jag såg en tråd som jag hade gjort?
Jag gick ut gymnasiet 06 lixom... :D

Jag gick som sagt inte på något av det utan jag gick valstadskolan/nuvarande gamlebygymnasiet.
 
Sv: Flyinge,Plönninge,Bollerup,Ingelstorp!

Hehhe jag är grym på att leta igenom gamla intressanta trådar :angel:

Okej, vad tyckte du om det? :)
 
Sv: Flyinge,Plönninge,Bollerup,Ingelstorp!

Hehe :p


Vad ja gtyckte om det ska man nog inte säga högt. :angel:
Det var ju god mat iaf.......
 
Sv: Flyinge,Plönninge,Bollerup,Ingelstorp!

Oj, haha!
Jag vill att du säger höögt :bump: xD
 
Sv: Flyinge,Plönninge,Bollerup,Ingelstorp!

Om man säger så. Min höga frånvaro berodde INTE på att jag var lat.. ;)

Nej men det har ändrats en hel del sen jag slutade så egentligen gör det väl inget..
Men vår hästlärare och jag hade inte redigt samma åsikter om hur man höll häst, då hon gärna använde sig av "slåhästentillsdenlydermetoden" och det var bla därför jag inte trivdes.
Sen fanns det en del andra lärare som var lite halvt störda av olika anledningar, men en del bra också såklart :)
 
Sv: Flyinge,Plönninge,Bollerup,Ingelstorp!

Om man säger så. Min höga frånvaro berodde INTE på att jag var lat.. ;)

Nej men det har ändrats en hel del sen jag slutade så egentligen gör det väl inget..
Men vår hästlärare och jag hade inte redigt samma åsikter om hur man höll häst, då hon gärna använde sig av "slåhästentillsdenlydermetoden" och det var bla därför jag inte trivdes.
Sen fanns det en del andra lärare som var lite halvt störda av olika anledningar, men en del bra också såklart :)

Den metoden gillar jag inte :O
Okejokej, jag hade ändå inte tänkt börja där.. Tänkte bara på hur du trivdes å så .. XD
 
Sv: Flyinge,Plönninge,Bollerup,Ingelstorp!

Plönninge , kom jag in på med 170 men vet folk med endast 60 p som reserv kom in ^^ 2008
 
Sv: Flyinge,Plönninge,Bollerup,Ingelstorp!

Hon har redan gått ut gymnasiet hahah om du ville tipsa henne. hon gjorde det 06 xD
 
Sv: Flyinge,Plönninge,Bollerup,Ingelstorp!

menade att jag inte trodde hon var så ung, men sen såg jag när tråden var postad...:p
 

Liknande trådar

Kultur Nu behöver jag input från Buke-oraklet! Jag har skrivit en historisk roman som är under utgivning. Idag fick jag veta att jag ska välja...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 506
Senast: Keb71
·
Hästmänniskan Hej! Jag är en tjej på 15 år som har hästerfarenhet av både islandshästar och storhästar sen fyra år tillbaka. Jag har flera gånger...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 356
Senast: ameo
·
Avel Funderar på att betäcka mitt sto igen:) Skulle egentligen velat sälja henne till avel men har inte hittat någon jag vill sälja till än...
Svar
5
· Visningar
1 523
Senast: Jealle
·
Hästmänniskan Än sålänge är det ett år kvar tills jag ska söka, men gillar att vara i god tid;) Har hittat tre gymnasium som jag är intresserad av...
Svar
3
· Visningar
3 230
Senast: Wingates
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp