Roheryn

Trådstartare
Jag har förstått att Flyinge är öppet för besökare dagligen, och jag tänkte göra ett besök där i sommar tillsammans med dottern som ska börja en utbildning där till hösten. Är det någon som vet om man får lov att ha med sig hund på området? Vi tar självfallet inte med honom in i stallar osv i så fall, men vore bra att i alla fall kunna ha med honom utomhus för att slippa skaffa hundvakt :)
 
Jag har förstått att Flyinge är öppet för besökare dagligen, och jag tänkte göra ett besök där i sommar tillsammans med dottern som ska börja en utbildning där till hösten. Är det någon som vet om man får lov att ha med sig hund på området? Vi tar självfallet inte med honom in i stallar osv i så fall, men vore bra att i alla fall kunna ha med honom utomhus för att slippa skaffa hundvakt :)
Det får man, min vovve har alltid varit med överallt där.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 729
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
6 795
Senast: tuaphua
·
  • Låst
Hundhälsa Hejsan Vi är en hundvan familj som haft hund till och från hela livet. För en månad sedan skaffade vi oss en liten blandras på fyra...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
10 765
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vill ge en hund bästa möjliga liv och förutsättningar. Tyvärr blir jag inte klokare på vilken ras som skulle passa bäst. Och kan heller...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
12 177
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp