Fodaxbeställning till göteborg 5 februari

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Messina
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 726
M

Messina

Jag ska beställa fodax ideal till nästa leverans (5:e feb), är det någon som vill vara med och samköpa för att få bästa pris så hör av er snarast.

Sv: Fodaxbeställning till göteborg 5 februari

Kolla med YorkWann här! Hon ville eventuellt beställa om jag fick tag på någon som kunde hämta upp det vid bilen, men jag är mest i Sthlm nu så jag har löst det här uppe istället. :p

Sv: Fodaxbeställning till göteborg 5 februari

Så vi kan ju kapa lite och säga att om det är någon som vill ha fixat i Sthlm så pm:a mig. Kan nog ändra i beställningen till måndag ungefär.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag behöver höra nya infallsvinklar. Jag har en ung tysk terrier. Är uppväxt med rasen, men hon är min första egna. Enda sedan jag... 2
Svar
23
· Visningar
2 433
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 244
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
619
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 484
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31