Foderhäst ?

K

Koko_

vet inte riktigt var denna tråd ska ligga.. men men . ..
Jo, när man ska köpa häst så genomföra man ju alltid en vet.besiktning, men gör man det om man ska låna foderhäst ?

/ Tacksam för svar, som alltid ! :D

Det ligger ju både i ditt och den som lämnar ut hästen på foders intresse att du får en häst som är frisk! Om hästen ej skulle gå igenom besiktinigen så kan ju inte ägaren komma och säga senare att du har orsakat "skadan" (givetvis tar man ju inte en häst på foder som inte är fullt frisk, men du förstår vad jag menar...)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag ska i helgen provrida en häst. Jag gillar den på video och hoppas att det skall vara ”rätt”! Dock skall jag utomlands i 4...
Svar
11
· Visningar
1 296
Senast: Oh_really
·
Hästmänniskan Som titeln lyder, är det klokt att köpa en häst på 141cm när man själv är 163? Jag är 19 och väger inte så mycket, men det kan ju... 2
Svar
38
· Visningar
2 963
Senast: Editten
·
Hästmänniskan Våra hästar har ju ibland hjärnspöken, och vi hästmänniskor också :rofl: ●Vilka hjärnspöken har du själv i din... 2
Svar
22
· Visningar
1 836
Senast: Kajsalisa
·
Ekonomi & Juridik Hej! Har lite frågor ang. hästar som inte blivit färdigregistrerade och vad som kan vara viktigt att tänka på i detta fall. Kikar...
Svar
11
· Visningar
1 017
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka