Foderkontrakt

Zuzzi

Trådstartare
Imorrn åker två av mina älsklingskaniner ut på foder hos två tjejer :) :cry: . Vill ha ett skriftligt kontrakt men har idétorka på vad sjutton det ska stå med!

Förslag?

Sv: Foderkontrakt

Jag skulle nog skriv att jag får ta tillbaka ninerna om jag anser att dom inte sköts korrekt. En idé kan ju även vara att skriva tex att om hon inte kan behålla kaninerna så länge som det är tänkt måste hon höra av sig en viss tid innan. Om du lånar ut dom för att du har platsbrist tex kan det vara ganska jobbigt om hon ringer och säger "imorgon kommer jag med dom!"

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
1
· Visningar
158
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 273
Senast: Bison
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 310
Ekonomi & Juridik Vi ska försöka reda i det här med företag på gården. Vi har lantbruksfastighet. Vill börja dra moms på djur och foder. Men två... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 564
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår