Fodrade ridbyxor

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Tölva
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 263
T

Tölva

Vet nån om det finns snygga, helskodda, fodrade ridbyxor nu när det börjar bli lite kallt, innan man måste börja med klumpiga termobyxor?
Existerar det överhuvudtaget?

Sv: Fodrade ridbyxor

Köp ett par ridbyxor i storleken större (har du riktigt elastiska redan brukar det inte ens behövas) och på med underställ under.
Funkarjättebra! :)

Det är bara det, att med min korta överkropp, kan jag i princip använda den lite större storleken som BH! :D
Jag vill bara ha lite tjockare byxor, inte högre!

hihi, okej.
Men köp ridbrallor som är lågt skurna eller vik ner kanten. (Viker ner kanten gör jag jämnt, trots att jag är hyfsta lång. :p)
Vet att det finns nån på buke som har ett par fleece-fodrade från hööks men som inte finns i deras sortiment längre :cry: .
Mountain Horse kanske har något??

Vimzis skrev:
Köp ett par ridbyxor i storleken större (har du riktigt elastiska redan brukar det inte ens behövas) och på med underställ under.
Funkarjättebra! :)

Fick ett par helt underbara långkalsonger i ylle, tror de införskaffades på nån sportaffär, enormt sköna och jättetunna. Ungefär lika tunna som ett par feststrumpbyxor, de går på under de tightaste jeansen jag har utan att det korvar sig.

Jag har också något liknande hemma...fast jag min dummer går hellre och fryser än ha de under jeansen i skolan. :p

Har införksaffat stora marsvin att ha på fötterna i vinter istället. :D

Vimzis skrev:
Jag har också något liknande hemma...fast jag min dummer går hellre och fryser än ha de under jeansen i skolan. :p

Har införksaffat stora marsvin att ha på fötterna i vinter istället. :D
Du får se upp så marsvinen inte ramlar av fötterna bara :D

Och jag som tonårsmorsa säger bara -Ha varmt på rumpan tjejer!
Och vaddå marsvin? Dom trodde jag man red på! (islänningar i vinterpäls) :D

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
570
Senast: Ramona
·
Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
724
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
619
Senast: Emma-pemma
·
Foder & Strö Har för första gången en häst där man måste vara lite betänksam kring i vilken form man ger foder. Hon har en djup tandficka och...
Svar
14
· Visningar
686
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V