första raden på inlägget publiceras inte längre...

A

Anna_H

Nu har det blivit mindre information på listan där alla trådarna radas upp, det är bara ämnet som visas och inte längre första meningen på inlägget.

Detta innebär att man antingen måste skriva en mkt informativ rubrik på sitt inlägg vilket inte är lätt alltid eller att vi användare måste klicka fram inlägget och läsa första meningen och sedan klicka tillbaka...

När jag producerar web försöker jag ALLTID utan undantag minska antalet klick, kan någon förklara för mig varför man ändrar så att vi måste klicka för att nå info som vi tidigare fick.

Det grafiska utrymmet finns ju... det får plats en rad under rubriken eftersom fältet visar luft under som det är nu. Luft är i och för sig bra i en layout, men till vilket pris?

hmm, suck och pust.../ Anna
 
Och inte heller vem som senast svarat på ett i lägg.. vad har hänt???
 
Nej. så här skall det faktiskt inte vara. Jag gjorde en uppdatering till senate version av forumet i natt. Och tyckte då att allt verkade ok.
Jag måste ha varit bra trött :)

Jag har gjort lite annat idag så jag har inte hunnit se detta förren nu.

Jag kommer gå igenom detta och fixa till det så fort som möjligt. Under tiden får ni glädja er åt...

:bump:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Konstig rubrik, men det är en fråga som gnagt i mig sedan en tid tillbaka. Hur ska en bära sig åt för att ge upp något som en inte själv...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
17 594
Senast: sorbifolia
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Även om livet är lite brokigt för tillfället så känns det faktiskt på ett sätt som att jag har börjat hamna i en allt större balans...
Svar
0
· Visningar
1 167
Senast: cassiopeja
·
Bukefalos Här kommer en lång rad med förslag till förbättringar och rättningar som jag samlat på mig undet mitt surfande här de senaste dagarna...
Svar
9
· Visningar
1 340
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Dejtingtråden del 37
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Hat

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp