Första utstälningen idag !!!

R

RebeckaKihlberg

Idag kl.9 rullade vi in i Bjärsjölagård för min första Shettis utstälning med min 3åriga hingst. :o

Vi blev klassvinnare ibland 3åriga hingstar, fick rosett och ett fns graverat glas :)...sen efter en låååång väntan gick han in och bleb Champion unghingst...så bidde det en STOR rosett och en fin fin tavla :D

Sen gick han vidare till BIS (Best In Show),men där slutade vi 7.a.
Uppfördaren sa att han var lite för ung för att kamma hem den titeln, men SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ nöjd jag är med honom :love: :D :)

Sen ger dom tydligen inte gärna så unga hingstar GULD,för att inte inge alltför falska förhoppningar att han blir godkänd så vi fick 39poäng (silver ...Guld är 40+) :)

Men han fick mycket beröm från en del ganska stora uppförade bla. han som har min ponnys pappa....han och en anna tyckte det var synd att han inte premierats i år....,men ...vi tar det när han är fyra!! :bump:

Lägger ut bilderna när dom kommit

Nu ska en trött hästägare nanna efter 11timmar på utstälning :p

*Go´natt*

//Becky & Barre
:banana:
 
Grattis .... Jag har också varit där med 3 av mina och syrran visade 2 av sina och det blev 2 klassvinnare och 3 andra placerade alla med guld så vi hade en jättebra dag med... :banana: :banana:
 
Va kul, vilket stuteri kommer era ifrån då?? :confused:

//Becky :banana:
 
mina heter Slättens och syrrans vann 3 års ston svart skäck och den andra vann klassen fux och övriga färger sto med föl... :banana: :banana:
 
Va kul. :D
Tyckte det var en ganska lyckad dag...även om vädret var lite trist i mellanåt. :crazy:

Ska ni upp till Gåmanstorp den 20/9?? :confused:

//Becky :banana:
 
yapp jag ska dit med 4 st åringar 2 av varje sort ;) ska inte du till frillesås då? dit ska jag med ett sto och föl :banana: :banana:
 
Jag hann inte anmäla mig till Gråmanstorp :( ...får se om man kan efteranmäla sig...då kanske vi ska dit.

Frillesås??...har inte hörtttalas om...var ligger det?? :confused:

//Becky :bump:
 
Nupp, blir nog inget mer i år gör mig :(..har lite ont om tid,men vi får väl se när det är dax för premiering nästa år!!

Lycka till med dina ponnysar :)

//Becky :bump:
 
Tack så mycke!!!
Vi ses väl kanske på någon utställning nästa år :banana: :banana:
/ gonkan
 
Får hoppas det :D såg att resultaten kommit från Bjärsjölagård...är det du som har Lilla My kanske?? :confused:

Ha d fint :rofl:

//Becky :banana:
 
yapp Lilla My , Corint och Madgic hingst 4 år och äldre....
ha det gott :banana:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022

Omröstningar

Tillbaka
Upp