Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har ett litet problem. Över hindrerna känns det inte som att jag händer med riktigt. Jag får lätt hög hand och ibland blir det som man reser sej bara rakt uppi sadeln och fram med handen och man vill ju liksom "huka" eller vad man säger, sej ner mot hästen mer än vad jag göra. Liksom komma fram mer med handen på halsen och krypa ihop mer. Någon som har några tips hur jag ska träna? Över hindrena kmr vi ju oftast men vill ha lite mer tekik i det hela.
Ett bra tipps är att sträcka på sig mycke innan hindret (men ändå stå upp i tex tvåpunkts), då är du i bra balans (annars kutar man för mycke och kommer i framvikt) och sen över hindret tar du ett mantag och har medellånga tyglar, efter ett tag kommer du att komma in i det och kan släppa manen
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Skola & Jobb Jag har inte ångrat det en enda gång! Just för att jag kan jobba med väldigt mycket olika saker så är det flexibelt med att byta jobb om...
Islandshäst Jag red lätt i grisepass på min första islänning när jag var sju år. Vi kunde inget om gångarter när vi köpte henne, och hon gick bara i...