För dina ögons skull!

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Tupolev
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 966
T

Tupolev

Andas inte på katten när du nyss har borstat tänderna med badrumsskåpets starkaste minttandkräm.

Det lilla fanskapet bet mig i ögat. :eek:

Sv: För dina ögons skull!

Tupolev skrev:
Andas inte på katten när du nyss har borstat tänderna med badrumsskåpets starkaste minttandkräm.

Det lilla fanskapet bet mig i ögat. :eek:

Det skulle jag också göra om nån satt och andades på mig :devil: :D

Hehe....fullt naturlig reaktion! Pissen trodde nog du tänkte tvinga honom att smaka på eländet han med! :devil:

Jamen jag skulle ju bara pussa på honom! :love:

Har också en katt som inte gillar tandkrämslukt så fort jag öppnar tuben kryper hon in under någon möbel, men den allra värsta lukt :eek: som finns enlig henne är hästlukt :confused: när jag kommer från stallet så håller hon sig på ordentligt avstånd och morrar åt mig tills jag hängt undan ridkläderna och tagit en ordentlig dursch.

:rofl:
Förlåt, men det lät bara så roligt ...

Hm, mina katter älskar alla sorters lukter...
De drar sig verkligen inte från att stoppa ner hela huvudet i gästernas skor och sedan rulla runt och se "tokiga" ut... Alla skäms och försöker bortförklara sin fotsvett i skorna... :D

NinaNina skrev:
Hm, mina katter älskar alla sorters lukter...
De drar sig verkligen inte från att stoppa ner hela huvudet i gästernas skor och sedan rulla runt och se "tokiga" ut... Alla skäms och försöker bortförklara sin fotsvett i skorna... :D

Vilka oförskämda katter! Jag vågar INTE komma på besök hos dej... :D

:love: Min katt är så besviken på mig för att jag aldrig har fotsvett, men tröstar sig med att skorna i stället luktar häst, vilket ju är näst bäst. :crazy: ;)

Vi hade en katt som älskade :love: tandkräm. Hon blev helt galen och skulle helst ha krupit in i munnen om hon kunnat!

Liknande trådar

Katthälsa Lina äter inte som hon ska. Veterinärtid är bokad. Någon som vet vad de kan tänkas kolla förutom det uppenbara att titta i munnen? Om de... 2 3
Svar
59
· Visningar
5 481
Senast: bettysmatte
·
Hundhälsa Igår åkte vi in till djursjukhuset med vår lilla valp vi bara haft hemma i fyra dagar, då hennes öga svullnade upp. Under undersökningen...
Svar
7
· Visningar
1 525
Senast: BornAgain
·
Katthälsa Min ena katt har i perioder tuggat, som att det sitter något i tänderna fast det inte är något där. Han lägger huvudet på sned och...
Svar
15
· Visningar
1 974
Senast: AraSlei
·
Katthälsa Varning för smärre roman! Hello everybody! I januari adopterade jag en gammal tant-katt, på nu nätta 14 år :D En katt som hastigt och...
Svar
12
· Visningar
7 495
Senast: Mumfie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka