Zewz 13 Mar 2004 #3 Jaa, den är ju underbar! Vilken hund! Längtar efter dagen då jag har likadan kontakt med min Hobbe
Heulwen 13 Mar 2004 #6 Vad skickligt! Bra musik också.. Min hund kan gå slalom lika fint som han gjorde i början.
S Sablar22 13 Mar 2004 #7 Vilket team Den enda likheten Hugo har där är att han kan ha lika bra ögonkontakt, men då måste man jobba själv!
Vilket team Den enda likheten Hugo har där är att han kan ha lika bra ögonkontakt, men då måste man jobba själv!
B Bebben 14 Mar 2004 #8 Min hund skulle titta på med mig förakt i blicken om jag försökte mig på det där
kpist 14 Mar 2004 #9 Kan inte se på den här datorn, men jag gissar att det är freestyle-paret? Bebben, skulle vilja se dej göra slalom me din "lilla" tjej
Kan inte se på den här datorn, men jag gissar att det är freestyle-paret? Bebben, skulle vilja se dej göra slalom me din "lilla" tjej
B Bebben 14 Mar 2004 #10 *Hrm* Jaadu.. Det är med nöd och näppe hon kan stå mellan mina ben nu, så jag får nog bli akrobat för att det ska lyckas! Nej, jag satsar på en karriär som sällskapshund med henne istället
*Hrm* Jaadu.. Det är med nöd och näppe hon kan stå mellan mina ben nu, så jag får nog bli akrobat för att det ska lyckas! Nej, jag satsar på en karriär som sällskapshund med henne istället