För oss med ridtravare!

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare Isbel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 773
Status
Stängd för vidare inlägg.
I

Isbel

Denna tråd är för oss med ridtravare :)
Tänkte att man kanske kan skriva och berätta lite om sin? :)

Min häst har varit ridhäst i hela sitt liv, han gick på trav från 0,5 år tills han var 2 . Men blev dock aldrig startad. Nu är han utbildad i Akademiskridning, Western, lite centrerat och bara vanlig klassisk dressyr. + Att jag hoppar honom lite nu.
Han är nu 10 år.
Det enda problemet med honom är galoppen, men det tränar vi nu :bow: Jag har bara haft Abbe i 2 månader:)
Dock är han på vissa bilder lite sommartjock ;)

Visste inte riktigt vart jag skulle lägga in denna tråd, men hoppas att det här blev bra ;)

Sv: För oss med ridtravare!

Det finns redan en tråd för ridtravare på gnägg, som ligger som underforum till Ridning.

Mvh

IngelaH
moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ridning Jag har sedan drygt en månad ridit på ett trevligt sto på 15 år. Innan detta reds hon nog ganska sporadiskt, men är inte helt hundra på...
Svar
12
· Visningar
931
Senast: Sirap
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
614
Senast: Lavinia
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
780
Senast: MiniLi
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
881
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Septisk artrit
  • WE-tråden