Förändra sadel med omstoppning

Gimlan

Trådstartare
Min sadel ska stoppas om inom ett halvår (rek. att man gör det med den modellen inom ett år efter inköp). Den passar båda mina hästar, fast den ena bättre än den andra. Nu funderar jag på att köpa en till sadel och funderar då på om man skulle stoppa om den här sadeln till den häst som den passar sämre på (låter lite knäppt men...). Den är lite för vid för att passa henne ultimat. Är det möjligt att göra den förändringen med en omstoppning?

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
432
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 231
Senast: MiniLi
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
657
Senast: cowgirl81
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 221
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka