förbygel med martingal

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare fean
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 15
  • Visningar Visningar 1 372
F

fean

söker efter en bra färbygel med martingal, gärna med resår. hästen är en flygskimmel och ganska grov. har inte hittat något bra kanske ni kan hjälpa mig.
mvh felle

Sv: förbygel med martingal

Hur högt flyger din "flygskimmel" ? :angel::rofl:
Äh, skämtåsido.. :D
Prestige har ju bra grejer, HG, Dyon och GG. Vill man ha billigare modeller finns ju typ h*öks och B*rjes..
Kika in på grand-prix.se, där finns det lite olika märken i olika prisklasser..

köpte en som är helt i resår, förutom spännena då som är läder :) från jacson . brun .. väldigt bra :)

här är 3 bilder, inte dom bästa men ändå :)

Jag har en skitsnygg från GG. En svart, guldspännen med blå tjock resår. min pålle är också en lite grövre flugskimmel, han är skitsnygg i den! Har tyvärr inga bilder på den här datorn...

Rekomenderar absolut presitge! :D

11013185.jpg

Utan martingal
14536802.jpg

Åh, den förbygeln har jag jagat länge! :D
Vart har du köpt din ?

Glada hästen i västerås beställde hem den åt oss. Prata med dom så kan dom säkert fixa. :)

Haha Glada hästen i spiltan till och med! :D

Lägg upp lite bilder på bruna förbyglar, gärna helt i läder! :) Skriv pris och märke!

skrev lite fel där :angel: men han flyger högt ibland. Vet ni var man kan köpa dessa som ni har sagt? vet ingen affär som har de mäkerna nära mig. hemsidor?

skrev lite fel där :angel: men han flyger högt ibland. Vet ni var man kan köpa dessa som ni har sagt? vet ingen affär som har de mäkerna nära mig. hemsidor?

jag köpte min GG från Mustang som ligger utåt mot Arlanda, typ... jag vet inte om dem har den kvar, men den är skitsnygg! den kostade uppåt 600-700 kr... "/

okej får ta och leta runt lite :) tack för alla svar

Liknande trådar

Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 493
Senast: Nota
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
604
Senast: Ramona
·
Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre... 2
Svar
33
· Visningar
1 905
Senast: Murray
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 408

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

• WE-tråden