Förhållande/facebook

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare toddy86
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 2 287
T

toddy86

(hoppas det inte redan finns en sån här tråd)

En kompis till mig frågade hur hon skulle göra när hon skickar en förfrågan om ett förhållande med sin kille och jag vet faktiskt inte?
Går man in på min profil, status och klickar i förhållande och sen skriver i namnet på den man är ihop med? Skickas det en förfrågan då eller?

Sv: Förhållande/facebook

man klickar på 'konto' och väljer hjälpcenter så får man svar på sin fråga.

Sv: Förhållande/facebook

man klickar på 'konto' och väljer hjälpcenter så får man svar på sin fråga.

Försökte men det är en enda djungel där, ett under att det inte kommer apor liksom. Jag tror att man helt enkelt klickar i namnet på killen och så skickas en förfrån till denne.
Vad jag istället nu undrar är: om man igronerar eller ångrar sig och kanske tar bort sin skickade förfrågan...syns det då på min sida?
När man gjort ett inlägg, ångrat sig och tagit bort det-så syns ju en symbol ändå som visar att den eller den gjort ett inlägg. Men man vet inte vad det gällde.
Om jag skickar en förfrågan, ångrar mig och tar tillbaka den illa kvickt-kommer han att se det då att jag gjort något?
Notera att detta inte kommer att ske på riktigt, jag vill bara veta hur det fungerar

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 459
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
745
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 164
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 591
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka