förkortningar.

Sv: förkortningar.

Ok, tack båda två! :)

Brukar det inte förekomma en annan förkortning: PK också?

Betyder inte PK politiskt korrekt? Eller är det jättesent, min hjärna är jättetrött och jag borde gå och lägga mig? :o

Jo, det betyder politiskt korrekt och det har inget med vare sig buke eller nätet att göra, det är ett allmänt spritt uttryck.

knapplån, då man går in och lånar någons inlägg, för att svara på nån annans

Beroende på sammanhanget skulle det kunna betyda antingen Facebook, Flashback eller Försäkringsbolaget.;)

FK skulle jag gissa på Försäkringskassan. Kommer inte på något annat alternativ just nu iaf.

Liknande trådar

Bukefalos Helt plötsligt blev bukefalos gult upptill. Jag har tittat runt på alla inställningar men det hände helt plötsligt jag vet inte vad jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 625
Senast: Gandalf
·
Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 593
Senast: Gabby_Ossi
·
Bukefalos Jag är allergisk mot symboler som man måste gissa sig till vad de betyder. På gröna listen högst upp har Nytt försvunnit och nu är det... 4 5 6
Svar
118
· Visningar
4 866
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
953
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka