Förlängt nackstycke?

Tigertofflan

Trådstartare
Varför vill man ha det? För hästar med enorma ganacher (hur i hela friden stavas det ordet?) eller?

HSN2400.jpg

Sv: Förlängt nackstycke?

Hm, har aldrig sett det innan. Men om det nu finns hästar med enorma ganacher så borde det väl bara vara till att göra en längre käkrem, eller?:p

Sv: Förlängt nackstycke?

Hästar med mkt nacke/mankam? Eller är det bara jag som tycker tränsen sitter mer lovligt att åka frma över öronen på hingstarna? Precsi som grimmor så lätt glider bak på de med fullblod i sig? Generaliserar såklart men ja, kanske?

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 910
Senast: Görel
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
762
Senast: jemeni
·
Foder & Strö Hur ser era hästars dagar ut vad gäller fodertider och upplägg? Det är januari, kallt och vi har haft kolikkänning i stallet. Tankarna... 3 4 5
Svar
91
· Visningar
6 254
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka