Formartera om datorn

Status
Stängd för vidare inlägg.

aiquen

Trådstartare
Jag har bestämt mig för att formatera om min dator. Jag har hela tiden tänkt be om hjälp med att göra detta, men nu funderar jag på om jag inte skulle kunna klara av att göra det själv? Men eftersom jag inte har någon aning om hur man gör, behöver jag få det förklarat för mig. Så är det någon här som steg-för-steg kan förklara för mig hur man formaterar om sin dator?

Tacksam för svar!

Sv: Formartera om datorn

Det finns redan ett antal trådar om formatering här i forumet. Kolla i dom och ställ frågor där om du har fler frågor efter att ha läst i de trådarna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag drunknar i skärmtid; jobbar framför en skärm hela dagarna, slösurfar ledig tid på jobb och hemma. Nu känner jag att det räcker...
Svar
5
· Visningar
436
Senast: nullo-modo
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 032
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 012
Skola & Jobb Vad använder ni för digital Att göra-lista? Jag gick motvilligt ifrån min analoga lista (älskar att stryka!) för en tid sen eftersom jag...
Svar
12
· Visningar
1 134
Senast: elendril
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka