Apollo

Trådstartare
Håller på för fullt med shettisboxarna.
Själva ritningen är klar.

Har funderat på formplyfan som väggar. Nån som säger emot????

Har funderat på om jag behöver en enkel eller två dubbla, eller regla om man har en enkel. Behöver man regla alls??

Måste det vara formplyfa eller finns det nåt billgare plyfa alternativ som funkar lika bra???

Sv: Formplyfa

Billigare plyfa håller inte för spark. Så hade satsat på marinplyfan. Den är hård och tål en hel del. Men hur du ska göra med reglarna vet jag inte.

Om du behöver regla eller inte beror på hur tjock plyfa du väljer. Den riktigt tjocka kan mycket väl hålla för en shettis enkel och utan reglar om den inte är väldigt lång och sviktar på mitten av det. De tunnaste håller inte ens med reglar.

Antingen en 12 mm skiva + reglar på halva avstånd (dvs 30 cm) och 60 cm mellan kortlingar eller en 22 mm skiva utan reglar - detta håller ju även för stora bråkiga halvblod.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 709
Senast: Grazing
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 327
Senast: Johanna1988
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
8
· Visningar
1 415
Senast: Otherside
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 040
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka