Försäljning

• Ridning
  • Trådstartare Trådstartare horsenatta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 861
H

horsenatta

Jag har en fråga som jag är väldigt fundersam över:

Jag är sugen på att låna en häst till försäljning. Alltså jag lånar en häst som är till salu, och jag ska rida/tävla den hästen medan den är till salu. Men hur går det till? blir man uppringd eller finns det annonser för sånt?
Jätte tacksam för svar!:D

Sv: Försäljning

Spontant tänker jag att du nog måste ha en rätt bra handfull med både referenser och tävlingsresultat för att få ett sådant erbjudande. Jag, personligen, har inte hört talas om någon som lånat ut sin häst medan den är till försäljning. En del lämnar sina saluhästar till vidareutbildning och tävling, men då till någorlunda välkända personer (som antagligen tar betalt för utbildningen av hästen).

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 130
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
718
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 472
Senast: Kajsalisa
·
Ridning Hej, jag har varit medryttare på en häst i snart fyra månader. Det finns dock ett ganska stort problem, hon blir väldigt pigg i...
Svar
17
· Visningar
1 207

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Tillbaka