Försöker byta

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare wingil
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 19
  • Visningar Visningar 1 436
W

wingil

Har skaffat ny användare men när jag loggar in får jag inte gå in i chatten eller posta någon tråd eller nånting :( varför är det så? vill ju använda den!

Sv: Försöker byta

Har du aktiverat den nya användaren då?
När du skapar en användare får du ett mail till den mailen du angett för den nya användaren. I det mailet finns en länk som du måste klicka på för att aktivera användaren.

Min sambo ville ha ett nick oxå, men han fick aldrig nått aktiverings mail.
Han reggade sig igår, har inte kommit nått idag. Än.

mandalaki skrev:
Han kanske kan heta Leif eller nåt?:idea:

Eh, nej?
Men min pappa heter så, dock vet inte han hur man slår på en dator.

Btw, så kom han på varför han inte fått ett aktiverings mejl.

Cronis skrev:
Eh, nej?
Men min pappa heter så, dock vet inte han hur man slår på en dator.
Slår? *önskar jag sålde datorer* förlåt, tangentbord...

Lambi skrev:
Slår? *önskar jag sålde datorer* förlåt, tangentbord...

Ja? Slår på en dator. (vissa säger sätter på oxå, dvs trycka på on-knappen) :smirk: :D

Cronis skrev:
Ja? Slår på en dator. (vissa säger sätter på oxå, dvs trycka på on-knappen) :smirk: :D
Men människa, så kan man väl inte säga :eek:
Undrar om det finns något namn då man har den läggningen, alltså föredrar apparater av olika slag... :p

Lugnt men vill ju veta :( varför får jag inte byta? *trött på wingil*:p

Min granne har heller inte kunnat använda sin nya nick :(

Och h*n har gjort allt som står i verifieringsmailet....
Så det måste vara något större som blivit fel.

Grannen har väntat i snart 1 månad.....

Logga ut, rensa alla cookies, se till att använda det absolut senaste verifieringsmailet. De gamla slutar gälla så fort det skickas ett nytt.

Ni som inte fått något kolla upp era spamfilter/spam-boxar troligen har det filtrerats bort och som sagt använd det senaste.

Men det är ju det vi har gjort hela tiden...

Och när vi klickat på verifieringsmailet har vi antingen kommit tillbaka till den sida där man ska ansöka om ett nytt konto och sen skickas ånyå ett verifieringsmail, och så börjar vi om igen...

Eller så blir svaret att det redan finns en användare med samma namn, och när vi loggar in med det namnet kan användaren inte svara eller skicka nya trådar....

Och dom gångerna JAG glömt att logga ut, blir svaret att det redan finns en användare med samma IPnummer och därför kan inte någon annan användare anslutas...

Ny är det "grannen" som lånat palles nick....

När nu palle loggade ut så kommer det upp en ruta där det står att alla kakor är rensade.

Men jag kan fortfarande efter drygt 1 månad(!!) inte göra något annat än LÄSA andras inlägg...

Om det bara går att läsa så har du inte aktiverat ditt användarkonto, eller så har aktiveringen inte lyckats, länken i det sista aktiveringsmailet borde lösa detta.

Liknande trådar

Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 611
Senast: Gabby_Ossi
·
Bukefalos Senaste tiden har jag inte kunnat använda några postfunktioner på mobilen, allt är ljusgrått och oklickbart (ex ladda upp bild). Loggar...
Svar
4
· Visningar
334
Senast: EZMK
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
934
Senast: Krålus
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
959
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Det här med muskelskador...
  • Dressyrsnack nummer 18