Första bilderna!

Sv: Första bilderna!

Gud vilka söta! :love:

Vad är det för ras på dom?
Och vilka stora öron Eskil hade, :D

Hihi va söta de är :love:

I den åldern kan de verkligen kallas ligister, jag minns precis hur mina missar var in den åldern..:)

Mamman är huskatt som det så fint kallas och pappan är nån form av raskatt. Hon som födde upp dem visste inte vilken sort han var men hon trodde Abessinier.

Fick ju rädda hem de här två älsklingarna eftersom de hotades med att bli utslängda i kylan i december. Och det kunde jag ju inte låta hända. Så veckan innan julafton flyttade de in hos mig 7,5 vecka gamla... Pyttesmå var de så, de har växt massor!

Och det sötaste med jätteöronen är att de har små tofsar längt ut på tippen. Mini-lodjur!!

Liknande trådar

Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
501
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 119
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 182
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
751
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka