Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nu har jag lyckats tvätta både makens och sonens nya svarta jeans så att det blivit fula grå streck på dem . Hur sjutton undviker man detta? Kan man på något sätt rädda dem?
Färga om dem och så vänder du dem ut och in vid tvätt i fortsättningen. Brukar minska randigheten radikalt (att vända ut och in alltså), även om det fortfarande kan förekomma att det blir ränder.
Jodå, de var ut och in som de ska vara. Misstänker att maskinen var för full så det blev en massa veck och ränder därför. Det blir väl till att färga då. Suck att det ska vara så känsligt med jeans.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Juridik & Ekonomi Vill inleda med en brasklapp att jag verkligen inte är någon expert på ämnet, så ta det jag säger med en nypa salt och gör din egen...
Hästhantering Andra träningen igår efter vårt långa uppehåll och det var så kul! Vi satte upp en liten skyddad kontakt med 5 låga staketpinnar och la...