förvanlda till mp3

vinkelina

Trådstartare
har en massa musik lagrat i datorn, tyvärr i "vanligt format"

skulle vilja bränna dem till mp3 o ha i bilen, men får dem inte till mp3 format... hur GÖR jag

Sv: förvanlda till mp3

vad är "vanligt" format? wav? flac? lessloss? wma? det finns många vanliga format.. antagligen har du importerat via en mediaspelare? vilket typ av filformat/komprimering som används beror lite på vilken mediaspelare du valt..

på download.com och dylika sökmotorer kan man söka på konverterare.. om du alternativklickar på aktuella filer och väljer "visa info" så ser du vilket format de är i, vad det heter på windows vet jag inte, men antagligen alternativklick så heter det något i stil med egenskaper?

där borde det stå något i stil med typ, filtyp eller dylikt.. det förstnämnda står i mac osX iaf.

sedan söker du redan nämnda hemsida eller motsvarande efter exempelvis 'wav to mp3 converter', eller vilket format det nu kan ha varit på dina filer med "vanligt format"

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 422
Senast: Kajsalisa
·
IT & mobiler Hjälp, please. Jag håller på med ett litet, väldigt simpelt projekt i iMovie och ska nu lägga till musik. Jag skaffade konto på...
Svar
2
· Visningar
299
Senast: KesoNeso
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 014
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
562

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka