Förvara skivor på ett snyggt sätt?

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare cherie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 072

cherie

Trådstartare
Hur kan man förvara cd-skivor, synligt, på ett snyggt sätt? Vill inte köpa ett tråkigt benny-cd-ställ från IKEA, tycker inte riktigt om ikeamöbler och tycker inte heller de passar in så bra i vår nuvarande lägenhet som är av lite äldre stuk.

Sv: Förvara skivor på ett snyggt sätt?

Är det många?
Jag haft några utvalda på en tavellist och resten undanstoppade.

Ja, det är många. Låter fint, men sambon vill ha framme alla sina kära ;)

Funderar på om en stringhylla vore nåt, eller två om det behövs.

Det är väl bara att ta valfri bokhylla ni tycker är snygg och som passar i lägenheten och förvara dem i. Sätt hyllplanen så de passar.

Är ni inne på stringhyllor är det mycket snyggare med en större än två små precis bredvid/under varandra (tycker jag).

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 317
Senast: Thaliaste
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 965
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
1 024
Senast: Badger
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 642
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Besiktning nödvändig?
  • Hingstvalsfunderingar 2025