Fram för ett färgforum!

athena

Trådstartare
Nu blir jag snart vansinning på alla färgtrådar på avel, dessutom lyckas alla människor bli ovänner på de trådarna (visst, på andra också, men extra mycket på dessa tycker jag).

Särskilt forum för färgfrågor tycker jag!
 
Skulle du vilja tala om för mig exakt vilka "alla färgtrådar" på avel du syftar på? :confused: Sen jag la in påminnelsetråden högst upp i forumet och bad folk hålla nere på färgfrågorna så har det blivit signifikant bättre på den fronten. En eller två frågor - om ens det. Räkna antalet färgtrådar på de sista 4-5 sidorna, och du kommer inte hitta många...

/Erica
 
Jag har nog sen reaktionsförmåga kanske... Ber om ursäkt, jag har inte räknat några trådar men tyckte inte spontant att det blivit bättre. Men du har nog rätt, det har säkert blivit bättre.

Förlåt igen.
 

Liknande trådar

Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
6
· Visningar
443
Övr. Hund Vad tycker ni om hundägare som låter sina (väldresserade) hundar gå lösa? Jag har lagt ner väldigt mycket jobb på att träna min hund...
23 24 25
Svar
483
· Visningar
11 468
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
455
L
  • Låst
Hundavel & Ras Jag har sett i valp 2024 tråden att några har vizslor men jag tänkte att det kanske är bättre att göra en egen tråd motför att fråga...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
7 462
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp