Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Fram för ett färgforum!

athena

Trådstartare
Nu blir jag snart vansinning på alla färgtrådar på avel, dessutom lyckas alla människor bli ovänner på de trådarna (visst, på andra också, men extra mycket på dessa tycker jag).

Särskilt forum för färgfrågor tycker jag!

Skulle du vilja tala om för mig exakt vilka "alla färgtrådar" på avel du syftar på? :confused: Sen jag la in påminnelsetråden högst upp i forumet och bad folk hålla nere på färgfrågorna så har det blivit signifikant bättre på den fronten. En eller två frågor - om ens det. Räkna antalet färgtrådar på de sista 4-5 sidorna, och du kommer inte hitta många...

/Erica

athena

Trådstartare
Jag har nog sen reaktionsförmåga kanske... Ber om ursäkt, jag har inte räknat några trådar men tyckte inte spontant att det blivit bättre. Men du har nog rätt, det har säkert blivit bättre.

Förlåt igen.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6667 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

• Artikel
Bukefalosnyheter Just nu kan du se gamla trådar och diskussioner från 1998, jag tycker det är lite intressant att se tillbaka på vad som är lika och vad...
Svar
4
· Visningar
576
Bukefalos Hej! Jag har återvänt till Buke efter många års bortavaro och då får man ju uppdatera sig lite på forumreglerna 🙂 Jag känner mig dock...
Svar
4
· Visningar
549
  • Löst
Bukefalos Jag testar lite ny funktionalitet. Just nu är det enbart jag som kan skapa en frågetråd som denna. Tanken är att om det verkar vettigt...
Svar
19
· Visningar
712
Avel Kanske finns en tråd om det här och i sådana fall ber jag om ursäkt. Men hur ser ni andra på det här med att avla på individer med WFFS...
2
Svar
37
· Visningar
2 150

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Föl 2021
  • Skicka hösilage för analys

Omröstningar