Fram för ett färgforum!

athena

Trådstartare
Nu blir jag snart vansinning på alla färgtrådar på avel, dessutom lyckas alla människor bli ovänner på de trådarna (visst, på andra också, men extra mycket på dessa tycker jag).

Särskilt forum för färgfrågor tycker jag!

Skulle du vilja tala om för mig exakt vilka "alla färgtrådar" på avel du syftar på? :confused: Sen jag la in påminnelsetråden högst upp i forumet och bad folk hålla nere på färgfrågorna så har det blivit signifikant bättre på den fronten. En eller två frågor - om ens det. Räkna antalet färgtrådar på de sista 4-5 sidorna, och du kommer inte hitta många...

/Erica

athena

Trådstartare
Jag har nog sen reaktionsförmåga kanske... Ber om ursäkt, jag har inte räknat några trådar men tyckte inte spontant att det blivit bättre. Men du har nog rätt, det har säkert blivit bättre.

Förlåt igen.

Liknande trådar

Hundträning Min tik som blir 2 år om 2 månader har inga som helst problem att gå förbi andra hundar eller träna runt andra på t ex...
2
Svar
30
· Visningar
1 769
Senast: Wenniz
·
Hästvård Har en häst av större kallblodsras som dom senaste åren haft problem med klåda. Han är under fortsatt utredning av veterinär som är...
Svar
17
· Visningar
1 148
Senast: maddie202
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
56
· Visningar
6 123
Gnägg Vi har ju en tråd om vilka raser folk inte tycker så mycket om, och jag insåg när jag läste den att jag är väldigt mycket bättre på att...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
5 804
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II