• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare B1an
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 381
B

B1an

om jag uppfattat det hela rätt så är frames olika "rutor" på hemsidan. En för menyn en för rubrik och en för sidan t.ex. Stämmer det? Isåfall, kan någon tala om för mig hur man bär sig åt för att göra sådana?? Är varje "ruta" ett en egen fil? Hur gör man egentligen?? :confused:

Hm...vet inte varför, men om man har ett litet fönster upp med din sida så göms menyn under själva sidan. Själv föredrr jag om det är tvärtom...fast det kanske bara är jag. :o

jo det har du rätt i men jag vet inte hur jag kan ändra på det... jag är alldeles ny på frames

Liknande trådar

IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
372
Samhälle Jag tycker ändå att diskussionen om vapnen, jägarexamen, licenserna och vapentyp är intressant. Få, nästan inga, mord i Sverige utförs... 16 17 18
Svar
347
· Visningar
8 646
Senast: Dentaku
·
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 309
Senast: Edla
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 416
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka