Bukefalos 28 år!

Framtidshästen finns i Skåne

Sv: Framtidshästen finns i Skåne

Tycker inte alls att den var speciellt fin på helkroppsbilden iallafall... :angel:
 
Sv: Framtidshästen finns i Skåne

Det är ingen hästig person som valt ut den bilden iallafall, det absolut sämsta momentet i galopp har dom valt.

Dessutom var det inte en utmärkelse till vilken häst har snyggaste kroppen utan för prestation.
 
Sv: Framtidshästen finns i Skåne

Dessutom var det inte en utmärkelse till vilken häst har snyggaste kroppen utan för prestation.[/QUOTE]


:D så rätt så rätt så...men sen att han e en riktig läckerbit gör ju inte saken sämre... :d
 
Sv: Framtidshästen finns i Skåne

GRATTIS säger jag också och håller tummarna för ett lika bra år detta år!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson är på plats på tävlingarna i Falsterbo med Christian K, VM-hästen från Tryon 2018, men finns inte med i det svenska...
Svar
0
· Visningar
508
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Inatt sov jag i lägenheten. Jag och en kompis flyttade alla stora grejer på dagen och jag körde transporten genom det smala området runt...
Svar
2
· Visningar
833
Senast: Habina
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 652
Senast: kma
·
  • Artikel
Hästnyheter Aldrig tidigare har någon svensk vunnit den prestigefyllda tävlingen, Topp 10. I starfältet finns två svenskar som båda varit på pallen...
Svar
0
· Visningar
262
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp