Butros Trådstartare 14 Apr 2005 #1 Hur gör man, om man ska överföra inspelningar från ljudkassetter till en dator?
bengall 14 Apr 2005 #2 Sv: Från kassett till dator? Du måste först ha en kasettbandspelare. Linjeutgången från den ansluts till linjeingången på ditt ljudkort. Sen kan du börja spela in med t.ex. programmet för ditt ljudkort eller ngt annat ljudprogram. "Inspelaren" under "Tillbehör" kan också användas.
Sv: Från kassett till dator? Du måste först ha en kasettbandspelare. Linjeutgången från den ansluts till linjeingången på ditt ljudkort. Sen kan du börja spela in med t.ex. programmet för ditt ljudkort eller ngt annat ljudprogram. "Inspelaren" under "Tillbehör" kan också användas.
Butros Trådstartare 14 Apr 2005 #3 Ljudprogram? Ljudprogram, är det sådana som Windows Media Player? Program för ljudkort är jag totalt okunnig om. Jag kan möjligen använda en dator, men jag är tämligen okunnig om vad som finns i den.
Ljudprogram? Ljudprogram, är det sådana som Windows Media Player? Program för ljudkort är jag totalt okunnig om. Jag kan möjligen använda en dator, men jag är tämligen okunnig om vad som finns i den.
bengall 14 Apr 2005 #4 Sv: Från kassett till dator? Jag tror inte WMP går att använda för inspelning. Prova att söka program på www.download.com
Sv: Från kassett till dator? Jag tror inte WMP går att använda för inspelning. Prova att söka program på www.download.com