Från Mall of Skandinavia till Sollentuna? Lite hjälp tack!

MM

Trådstartare
Befinner mig just nu på mall of skandinavia.
Hur åker jag härifrån om jag vill till Sollentuna centrum? (Inte exakt nu utan om ett tag)
Min syster jobbar (så jag når inte henne) så jag är här själv en stund å jag hoppas inte jag behöver ta samma väg hem som jag kom hit (från Karolinska sjukhuset, måste ju finnas smidigare väg).
Vilken buss (hellre buss än tåg om möjligt, byten är okej) tar jag? Å var hittar jag hållplatsen?
Å var ligger Espresso house? Jag behöver koffein :p
 
Ingen aning om Coffee house, men jag vet att det ligger ett i Solna centrum ;).

Kolla på SL.se hur du åker kommunalt. Men det går en buss fr MoS till Solna station å därifrån har jag för mig det går ett pendeltåg till Sollentuna
 
  • Gilla
Reactions: MM
Espresso House i Mall of Scandinavia har jag för mig ligger på bottenplan, i änden mot pendelstationen (dvs inte mot Friends).

Smidigaste vägen därifrån till Sollentuna C är att gå till pendelstationen och ta pendeln, tar ca 9 min och inget byte.
 
Espresso House i Mall of Scandinavia har jag för mig ligger på bottenplan, i änden mot pendelstationen (dvs inte mot Friends).

Smidigaste vägen därifrån till Sollentuna C är att gå till pendelstationen och ta pendeln, tar ca 9 min och inget byte.

Det lät ju smidigt så blir väl pendeln!
Då får jag kila ner en våning och hitta kaffet där, tack! :)
 
Såg nu att du helst vill åka buss, på SL.se kan du välja trafikslag har jag för mig oxå.:)

Buss är ju gratis med barnvagn här :p
Men det gick visst ett direkttåg så då tar jag hellre det än sitter på bussen en längre stund :)
Lägger ju gärna så lite som möjligt på resorna så jag kan shoppa mer :angel: :p

Ska visst finnas någon Disneybutik här med? Var hittar jag den om någon vet? Så slipper jag leta i all evighet.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp