Från openoffice till Word

Ainon

Trådstartare
Hur gör man för att spara ett openoffice dokument (.odt) så att det kan öppnas och allt finns med i word?

Har prövat spara i .rtf men då försvinner diagrammen och texten blir lite tillsnurrad...

Sv: Från openoffice till Word

Kan du inte spara i .doc direkt i Open Office? Har för mig att det ska gå, men har inte OpenOffice på den här datorn så jag kan inte kolla.

Sv: Från openoffice till Word

välj att spara som .doc när du väljer 'spara som' i menyn. det går, åtminstone på de nyare versionerna... det går även att ställa in att .doc skall vara standard format att spara i.

annars finns det ett .odt plugin till office som gör att du kan läsa de direkt i word.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
319
Senast: Tilly_85
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
562
Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
503
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 164
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka