JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Hästnyheter
Tre styrelsemedlemmar har lämnat uppdraget, däribland forne ordföranden. Därutöver har tillförordnade vd:n sagt upp sig och ny vd har...
Hästnyheter
Hagentoy slog till med en storskräll på V75.
Och segern kom efter en problematisk uppladdning.
– Det är superkul. Våran hästbuss...
Hästnyheter
Två miljarder kronor.
Så mycket kommer AB Trav och Galopp (ATG) att dela ut till ägarna Svensk Travsport och Svensk Galopp under 2018...
Hästnyheter
En travhäst kom lös på Bergsåker under torsdagen och lämnade anläggningen. Hästen återfanns senare sex kilometer bort i centrala...
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Insåg att min mascara smetats ut så jag ser ut som en goth. Särskilt när jag satt upp håret i en tofs och skrapat bort det helt från...
MJLee
Alldeles nyss
Svar: 1 893
Visningar: 65 872
Allmänt
Linda ben
Kropp & Själ Tycker det är märkligt att de inte ordinerat kompressionslindning med polster och självhäftande linda, men jag jobbar inte på...
malumbub
7 minuter sedan
Akvarietråden V
Övr. Djur Ett nytillskott här hemma. Tror det är en hon, gick tillsammans med andra som såg liknande ut men de flesta var lite mer tilltufsade i...
Exile
1 minut sedan
Svar: 1 400
Visningar: 42 112
Djur
Dalmatiner
Hundavel & Ras Ni som har erfarenhet av dalmatiner, tycker ni att de är hårda? Tänker att jag är van vid väldigt mjuka hundar i vinthundarna (utom när...
kolja
4 minuter sedan
Svar: 27
Visningar: 907
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Åh ❤️ tungt beslut såklart men rätt. Det är bättre att lämna tillbaka honom nu än att behöva omplacera honom senare i livet.
Ta en...
geting
7 minuter sedan
Svar: 910
Visningar: 65 250
Hund